01-09 de Juny 2017

21:30

Restaurants de la cuina de l'Empordanet i la cuina del vent

Sopars maridats. Cuina i vi de l'Empordà

Sopars Maridats és una invitació a gaudir de la gastronomia en un sentit total. Un binomi format per un cuiner i un cellerer que han treballat conjuntament per oferir la millor combinació entre els plats i els vins que conformen el menú.
Es duran a terme 31 sopars de la mà de professionals que et portaran el paisatge empordanès a taula.

Quan: cada divendres des del 17 de febrer al 9 de juny (excepte Setmana Santa).
Preu: entre els 40 i els 60 euros per persona.
Hora: 21.30 h.
Reservar: directament a cada restaurant.
Els menús: els podreu consultar a:
www.cuinadelempordanet.com, www.lacuinadelvent.com i www.doemporda.cat.
Xarxes socials: fes servir els hashtags #soparsmaridats2017 #cuinaempordanet #cuinadelvent #doemporda a les teves publicacions i compartirem la teva experiència!

GAL organitzador:

Associació per al desenvolupament rural integral de la zona nord-oriental de catalunya

Agenda

En aquests moments no tenim cap acció programada.

Comparteix a les xarxes socials!

En Gustum utilitzem cookies pròpies i de tercers amb finalitat analítica i publicitària. Pots acceptar totes les galetes, rebutjar-les o configurar les teves preferències, fent click aquí on podràs obtenir més informació.